تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

یک نفر !

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یک نفر هست که همیشه وبلاگ من رو صفحش بازه ! 

اصلا به حضور اون عدد یک عادت کردم ، یه وقتا که میبینم نیست میگم خب کجاس ؟ چرا نیست؟ 

اون یک نفری که صفحه وبلاگ منو اصلا نمیبندی ، بیا خودتو معرفی کن یکم بیشتر آشنا شیم حداقل !:))) 

وگرنه اسمت همچنان "سوژه ، عدد یک " میمونه ! 

  • bitter girl

نظرات  (۱)

یعنی شما همیشه توصفحه مدیریتتون هستین؟!
خب شاید شما زمانهایی میاین که اون بنده خدا هم میاد! یا شاید اون بنده خدا میاد نظر بزاره، بعد از کلی نوشتن پشیمون میشه و میره، و بعد دوباره میاد فکر کنه که ایا نظر بزاره یا نزاره! یا شاید میاد جواب نظرای قبلیشو ببینه!
کلی احتمال وجود داره، اصلا شاید اون یک عدد، در حقیقت چند نفرن که باهم نمیان، جدا جدا میان!
زیاد خودتونو درگیر نکنید‌.
پاسخ:
خب نه همیشه ولی اکثرا شبا هستم یا در طول روز دلم میخواد یه چیزی رو یاد داشت کنم بعد پشیمون میشم و اونجا همیشه عدد یک حاضره . 
 اون گزینه فک کنه نظر بذارهرو نمیدونم 
و اینکه چند نفرن همینجوری جدا جدا میان منطقی تره ؛ پست بیشتر جنبه فان داشت . 
چندین شبه هی اسکیرین شات میگیرم ب دوستم نشون میدوم میخندیم . 
وگرنه جدی نبود ک فکرم درگیرش بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی