تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

به موقع !

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

دیدی میگن شوخی بجایی بود یا تیکه به جایی بود ؟! 

با میگن دقیقا حرف بجایی بود . 

این ضد حال امشبم دقیقا بجا بود ! 

کلا هرچی حس خوب بود کشید بیرون . 

مهم نیست ولی خب .. ! 

یه چیزی رو اگر خوب یاد گرفته باشم اینه ک هر حرفی گفتنی نیس . منم حرفمی نزدم . 

ب اضافه اینکه مساله این نیست ک من عوض شدم ! 

مساله اینه ک کلا من اونی نیستم ک میشناختن ! 

و این که دلم خیلی زود تر از اونی ک هر کسی ک فک کنه میشکنه ! 

ینی اگر امروز بعد از این همه خنده گریه نمیکردم میگفتم قرآن خدا غلطه ! کلا خوشط ب من نیومده . 

  • bitter girl

نظرات  (۲)

سلام بیا تا حرفای نو بشنوی و به موقع شوخی کنی!
پاسخ:
ینی از پست مشخص نیست حالم جدی بده ؟ اومدی همچین چیزی نوشتی؟
منم شده یه عالمه حال کردم بعد یه تیکه اش یه حرفی یا اتفاقی نیوفته،همش زهر میشه..
فقط میتون بگم بعدش یاد گرفتم چی رو کجا بگم چی رو کجا نگم
کلا به دید کسب تجربه بش نگاه کردم
پاسخ:
هوم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی