تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

این روز ها !

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

این روزا واقعا خستم ! 

از نظر جسمی البته ! ولی خب از نظر روحی .. 

یکم بهتر از همیشمم ، استقلال داشتن فشار زیادی رو به آدم وارد میکنه ولی خیلی خوبه! 

اینکه بتونی برای خودت برنامه بریزی و مقداری از احتیاجات خودت رو بدون وابستگی ب کسی رفع کنی ، خیلی خوبه ! 

امروز داشتم فکر میکردم که خب من از آیندم چی میخوام؟! 

نمیشه گفت نمیدونم چی میخوام ولی میتونم بگم انقدر پراکنده و ضد هم و بی ربط به همن که حس میکنم نمیدونم ک چی میخوام !

و خب منم مثل خیلیای دگ نمیدونم که "آینده" چی تو سرش داره و قراره منو تا کجا ها بکشونه ! 

مثلا 6 سال پیش داشتم خودمو برای کنکور حقوق اماده میکردم و کلییییییی برنامه داشتم ب خوابمم نمیدیدم زندگیم اینجوری بچرخه که مهاجرت اجباری داشته باشم و بعدشم بخوام پزشکی بخونم ! 

الان که ب 6 سال اخیر نگاه میکنم واقعا تصمیمم راسخ تر میشه که از همین لحظم لذت ببرم و برای آینده طولانی مدت برنامه های عجق وجق نریزم ! 

نمیدونم فردا قراره چی بشه ولی این روزا حال شاد و در عین حال افسرده ای دارم ! 

و به معنای واقعی خودمو خسته تر از همیشه میبینم ! 

بیشتر انرژیم صرف کشمکش درونی و حال و هوای عجیب و غریبم ، میشه 

و آخر شب یه من میمونم یه ذهن در حال انفجار که پر از ایده های پراکنده و یا نا تمومه که کنارش کمبودای احساسیم کله ملق میزنه و عرض اندام میکنه و بهم خیلی عجیب فشار میاره  ! 

و گاهی واقعا نیاز دارم به یکی که الکی باهاش چرت و پرت بگم و ب چیزای الکی بخندم تا فکرمو یکم عقب برونم ولی بعدش .. 

حالم خیلی بد تر میشه !! 


میگما .. 


خوش بحال آلزایمری ها ..!


  • bitter girl

نظرات  (۱)

  • بانوی دلدارم
  • سلام.خوشحال میشم بهم سر بزنی و دوستداشتی دنبالم کنی
    واقعا این روزا حس و انرژی نیست..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی