تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

آدما هیچوقت عوض نمیشن !

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

آدما هیچوقت عوض نمیشن ! 

هیچوقت ب امید اینکه رابطتون با آدم قبلی دگ مثل قبل نمیشه ، جلو نرین ! 

تنها کاری ک ازتون بر میاد اینه که خودتونو عوض کنید و ازون آدم فاصله بگیرید! 

من نمیگم آدما همه بدن من خوب .

من میگم یه سری از ادما هیچوقت با ما مچ نمیشن . بهترین کار اینه که مقاومت نکنیم و کنار بذاریمشون ! همینقدر راحت . 

+ اینکه باید باید باید این حس شیشم لعنتی رو بهش توجه کنم چون همیشه خدا معلوم میشه درست حدس زدم ! 

ناراحت چیزی نیستما فقط فاصله میگیرم و برای خودم دردسر نمیتراشم ! 

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی