تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

تف سر بالا !

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

این نوشته بلاک شد ! 

  • bitter girl

نظرات  (۳)

خب اشتباهت دقیقا همینه که تو 5خط مونده به آخر نوشتی! و فکر میکنی مشکل اینه!
مشکل اینه که نمیبینی اگه یکی یه رفتار آزاردهنده داره، اون مشکل داره نه تو!
پاسخ:
وقتیکه اتفاق های مشابه پشت هم برام میفته باید باور کنم ک من خطاکارم شاید خطا هم نه ولی مشکل از خودمه
وقتی کنار خونه ی یه نفر چاه فاضلاب بکشن، بوی بد کل محیط اطرافشو پر میکنه. آیا این دلیلی هست بر این که اون آدم مشکل داره و بوگندو عه؟
امیدوارم منظورم واضح بوده باشه
پاسخ:
بذار یه مثال هم برات بزنم
یه مردی ۶ دفعه ازدواج میکنه ، و از هر کدوم هر دفعه با یه علتی جدا میشه و همش میگه اونها مقصر بودن تویی ک نفر سوم قضیه ای پیش خودت فکر نمیکنی لابد خود طرف مرد زندگی نیست ک هیچ زنی باهاش نساخته؟
حالا حکایت منه ! دوست داشتنی نیستم ..
آدم با آدم فرق داره. این یک
و دوم اینکه من دارم از بیرون نگاه میکنم و بی طرفانه قضاوت می کنم رو حرف من حرف نزن
پاسخ:
چشم:|:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی