تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

ارزش !

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ق.ظ

همونطور که من ارزش کارای خیلیا رو نمیفهمم و درک نمیکنم ، خیلیا هم ارزش کاری که من براشون میکنم رو نمیفهمن و درک نمیکنن ! 

خیلی سادس ، نباید به کسی بیش از اندازه اهمیت بدی چون آدما از اهمیت دادنای زیاد انقدررر پر میشن که بالا میارن ! خیلی خیلی سادس از کسی توقع نداشته باش ! 

اینجوری اصلا منتظر چیزی نیستی که اگر نباشه یا نشه ، ناراحت بشی!

واسه همینه که حالمم گرفته باشه به کسی نمیگم ! 

چون یا طبق توقعم عمل نمیکنن ناراحت میشم یا خیلی بیشتر از توقعم عمل میکنن ، زده میشم ! 

ب همین راحتی !

  • bitter girl

نظرات  (۱)

من از روییدن خار سر دیوار دانستم / که ناکس کس نمیگردد بدین بالانشینی ها
با کلیت عقیده تون موافقم، اما معتقدم باید به طرف مقابل نگاه کرد، یک نسخه کلی نمیشه پیچید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی