تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

تغییرات !

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ

فک کنم این اولین پستیه ک مینویسمش و بعد براش مقدمه میذارم ! 

ساعت یک نصف شب و قاعدتا من باید خواب باشم ! مخصوصا ک فردا یا شایدم درستش این باشه ک بگم امروز  ،

خیلی کار رو سرم ریخته! 

داشتم ب تغیراتی ک کردم ، فکر میکردم ! ب اهدافی ک میخوام بهش برسم ! 

این من چقدر با من پارسال فرق کرده ! رک تر شده ، عصبی تر شده ، بی پروا تر شده ، 

در بعضی ابعاد کوچک تر و در بعضی ابعاده اخلاقی بزرگ تر شده ! 

کم ترین تغیرم اینه ک نگران نبودن ها نیستم ! 

این منی ک خودشو تو کار و مشغله غرق کرده خیلی فرق داره با اون منه سالها قبل !

فقط خدایا دمت گرم ! پدر عزیزم جز تو واقعا دگ ب کسی تکیه نمیکنم ! خودت تکیه گاهم باش !

هیشکی بهتر از تو از درونم خبر نداره پدر ! 

پدر ، عاشقانه دوستت دارم برای اینکه پدری ولی ن بنده وارانه ! برای اینکه رهامون نمیکنی با هر خطا !

پدر دوستت دارم و ازت ممنونم❤

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی