تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

بی معرفت !

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ق.ظ

آدم ها بی معرفتند ! ب همین سادگی ! 

فراموش میکنند ک چقدر کنارشان بودی ! فراموش میکنند ک چقدر حمایتشان کردی ! 

برایشان اهمیتی ندارد حس تو چیست ! 

تنها کافیست دیگر بودنت به کارشان نیاید آنوقت تو دیگر زیبا نیستی ! 

تو دیگر کافی نیستی ! حتی فراموش میکنند که تو کی هستی؟! 

بعید نمیدانم اندک زمانی دیگر وقتی داخل کافه ای نشستم و قهوه ای مینوشم 

بر روی شانه ام بزنند و بگویند : ببخشید شما آشنا به نظر میرسید ، من شما را میشناسم؟ 

و من نیز تنها بغضی به گلویم خنجر بزند و بگویم خیر به جا نیاوردم !

آدم ها بی معرفتند به همین سادگی !

این کوزه ترک خورد ؟! چ جای نگرانیست ! 

من ساخته از خاک کویرم ک بمیرم ! 

خاموش نکن آتش افروخته ام را ! 

بگذار ک بمیرم ک بمیرم ک بمیرم !

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی