تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

دو سه دقیقه !

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ق.ظ

همیشه من بودم و تو دو سه دقیقه دیر میومدی ! 

و این دو سه دقیقه برای من یک عمر گذشت ! 

یه عمره خیلی خیلی طولانی ! شاید بیشتر از نوح ! 

تو اومدی ! ولی احساسات من دگ خیلی پیره ! 

پیر تر از اونکه با حرفی تحریک بشه ب حسادت ! یا دلتنگی ! یا حسرت ! 

انقدر پیر ک تو دگ نمیشناسیش ! 

انقدر پیر ک دگ .. تورو نمیشناسه ! 

بر خلاف فکر تو من خوشحالم ! برای تو ک خوشحالی ! 

نگاهم خیلی وقته سمت یکی دگ رفته ! 

این پیله ای ک کشیدم دور خودم ، دگ تو ک نه مجنون هم بیاد نمیتونه بشکنتش ! 

برو ! در ازای این دو سه دقیقه ، یه عمر زندگی با عشق برات آرزو دارم ! 

***********


Nedense insan anlamaz
واسه چی انسان نمی فهمه
Bitirmeden aşkın değerini
ارزش و قیمت عشق رو قبل از تموم کردن اون
Kendi düşen aşık ağlamaz
عاشقی که خودش زمین می خوره گریه نمی کنه
Kendin sil hadi gözlerini
خودن اشک های خودت رو پاک کن
Beni acılara sor cevabı al konuyu kapat
منو از دردهایم بپرس، جوابت رو که گرفتی بحث رو تموم کن


+ روزا عجیبن با ساعت ها خنده و دو قطره اشک تموم میشن ! شکر !

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی