تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

امشب !

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

امشب دلم میخواست یکی بود باش حرف بزنم تا فکرم از این خستگی جدا شه ! 

امشب خیلی خستم واقعا نمیدونم چجوری تحمل کردم این فشار کاری رو ! 

خدایا شکرت ! ک سالمم و میتونم این همه تحمل داشته باشم. 

هزاران بار شکرت.

  • bitter girl

نظرات  (۳)

همین که تو اوج سختی میتونی بگی خدایا شکرت قابل تحسینه :))
پاسخ:
اهوم درستش همینه
بخدا اعصابمو خورد کردی با این شکر گفتنات دلم میخواد لهت کنم=)) مثلا له شدی با جرثقیل بعد هیچی ازت نمونده، میگی خدایا شکرت قسمت انحنای چپ کاردیای معدم، 1سانتیمترش سالم مونده :/ اینجا جا داره یادی کنیم از چاووشی که: طاقت نیار گلم، من کم تحملم=))
پاسخ:
ینی مردم از خنده ، دیوانه ای بخدا =)))

هنرش اینه ک تو سختی شکرش کنی ، وقتی حالت خوبه بگی شکرت ک هنر نیست دگ!
  • آقا مسیحا
  • ممنون بخاطر بازدید 

    دستاتون محکم تو دستای خدای مهربون 
    پاسخ:
    خواهش و کلی مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی