تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

دلم گرفته !

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

لبت یه چیزی میگه چشمات یه چیز دگ! 

من دگ فهمیدم کدوم دروغ میگه ! 

+ این تیکه الان داشت میخوندم همینجوری نوشتم ! 

+ امشب دلم خیلی گرفته ، خیلی خیلی زیاد گرفته ! 

از سیامک و از بابام ، امروز برای ثانیه ای کنترلمو از دست دادم ! 

ناخونامو فرو کردم تو دستام ولی آروم نشدم ، موهامو با دست کشیدم باز هم آروم نشدم . 

دلم یه ظرف میخواست ک بزنم بشکنم یا یه جایی ک تا پاره شدن حلقم جیغ بزنم ! 

یا حداقل بالشتم ک سرمو فرو کنم توش تا صدام خفه بشه !

ولی نمیشد ! سر کار بودم . 

کل حرصم جمع شد تو یه قطره اشک چکید و من خفه شدم. 

خدایا من عاشقانه دوستت دارم ، عاشقانه میپرستمت و ایمان دارم تو بد برای من و هیچ کسی 

نمیخوای. چجوری میشه وقتی یه بخش از خودت از روحت رو به من بخشیدی برای من بد بخوای؟ 

پس شکرت میکنم و میدونم خودت قلبمو آروم میکنی . 

خدایا دوستت دارم ازت ممنونم بابت همه چیز و همه چیز.

  • bitter girl

نظرات  (۲)

میگذره :)
پاسخ:
آره ولی جون میگیره !
سلام
خوبین؟
خواستم نظر بذارم که مربوط به پست هاتون باشه
هر چی خوندم نتونستم چیزی بنویسم. چون یه خورده فهمیدنش برام سخت بود و نمیخواستم ندونسته حرفی رو زده باشم.
اما به هر حال از وب های خاطره نویسی خیلی خوشم میاد. تازه ام اومدم بلاگ و همچین خیلی برام سوت و کوره... بلاگفا هم که... :(
خوشحال میشم بهم سر بزنین. موفق باشین.
پاسخ:
حتما سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی