تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

حس !

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

از احساست پیروی کن درست مثل من ! 

یادبگیر ک چجوری ازش پیروی کنی و تعبیرش کنی ، دقیقا مثل من ! 

با تمام وجود حالم خوبه و تو خوشی غرق شدم 8) 

و البته اراده ! 

این روزا عجیب ارادم قوی شده !  اراده میکنم انجام میشه ! 

این روزا عجیب وجود خدا رو حس میکنم تو تک تکه لحظات زندگیم ! 

این روزا عجیب اعتماد ب نفسم رفته بالا و عجیب موفقم ! 

و آدما ! این روزا عجیب آدما رو دوست دارم ! 

این روزا عجیب و غریب شدم دگ دوستام منو نمیشناسن ! 

و خدایا شککککککککککککررررررررررررتتتتتتت ❤

خدایا عاشقانه دوستت دارم .

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی