تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

inanmam !

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ق.ظ

seni adın aşkla aynı değil

تو اسمت با عشق یکی نیست

Kimseye bitene değin sabretmem

به اون کسی که بیگانه هست و از نظر من تموم شده بگین که صبر نمیکنم !

Geri adım atmak hiç bana göre değil

پا پس کشیدن کار من نیست !

Üzgünüm ölene değin affetmem

متاسفم به اون مرده بگین نمیبخشمش ! 

Elimde bi tek gururum

تو دستم فقط غرورم مونده !

İçimde biten umudum

و درونم ، امیدم که تموم شده !

Yüzümde bir kaç çizgi daha

و چند چروک که رو صورتم افتاده

Akıl hep seni unutur elbet

عقلم زود فراموشت میکنه البته !

Yüreğime desem hep ha gayret

اگه دلمو بگم که کافیه اراده کنم

Teselliler yetmez bana

تسلی ها برام کافی نیست

İnanmam kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım

باور نمیکنم چه کسی عمدا از تمام خطاهات چشم پوشی میکنه؟ولی من چشم پوشی کردم

Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.

با اینکه من بهت اخطار دادم که نری ولی تو باز سمت اون چاههای کور رفتی

Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?

از یه آدم آگاه بپرس ببین اشک چشم تموم میشه؟که یه آدم یه روز اشک میریزه بدون اینکه استراحت کنه

Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

این عمری که صرف تو کردم برات کافی نبود؟


√عالیه این آهنگ ، نیست ؟!

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی