تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

دست پیش !

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

انقدر تو اطرافیانم این داستان رو دیدم ک توش خبره شدم ! دگ الان عبارت مار خورده افعی شده ب من میاد ! 

هر کی هر غلطی میکنه یه دست پیشی میگیره ک ب ناچار باید بهش بگی من ب شخصه معذرت میخوام شما خطا کردی ! 

بابا بیخیال ! کی میخوان بفهمن ک همه ی ماها شعور داریم ! و اون حیوون دراز گوشی ک تصور میکنن نیستیم؟ 

+ یه برنامه ریختم که اگر عملیش کنم عالی میشه ! 

میتونم مگه نه؟


  • bitter girl

نظرات  (۱)

  • رضا فاطمی
  • ایشالله که مبتونی...
    ولی ادم نکش تو رو خدا..
    ای زنا عصبی شن من میترسم هرکی دم دستشونه بکشن..
    مگه نه؟
    پاسخ:
    نه بابا انقدر هم خشن نیستیم:((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی