تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

تلخ نوشته ..!

دفترچه خاطرات من ..!

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم ! پوشیده چه گوییم؟! همینیم که هستیم !

آخرین مطالب

خشم !

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ

الان به حدی عصبانیم به حدیییی عصبانیم ک معدم بعد مدت ها دوباره دردای عصبیش شروع شد ! 

چجوری میشه که یه آدم انقدر خودسر ،  پررو ،  وقیح ، نفهم و بیشعور باشه ! 

همین دیشب به " ت " گفتم پای سارا رو ب این خونه باز نکن ! بازن نکن نفهم ! 

امروز از سر کار اومدم خونه شارژر رو ببرم دیدم سارا خانوم نشسته تو پذیرایی ! 

چجوری میشه کسی از خون خودته رو از زندگیت بندازی بیرون؟ 

مسیح میگه : به همسایه خود به دوستان خود به پدر مادر و تمام کسانی ک میشناسید و نمیشناسید محبت کنید ! 

و فکر کنم این رکن اصلی ، سخت ترین رکن تو دنیا باشه ! جون واقعا الان نمیتونم ! الان عصبانیم و دلم میخواد 

یه چیزی رو بزنم و خورد خاکشیر کنم .. 

خدایا صبر بده !

  • bitter girl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی